Subject: Re: Alutaguse valla kriisikomisjoni tööplaan ja aruanne
From: Kairi Hõbemeri <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "Heigo Olu" <[email-masked]>, "Lehti Targijainen" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 15:59:27 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Head uut aastat.

Palun vabandust hilinemise pärast, saadan aruande ja plaani.

Lugupidamisega

Kairi Hõbemeri

abivallavanem

Alutaguse Vallavalitsus

58552996

02.01.2025 10:41 Heigo Olu kirjutas:

Tere

Tean, et 19.12.2024 oli Alutaguse valla kriisikomisjoni koosolek.

Palun saatke aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
Alutaguse valla kriisikomisjoni 2025 aasta tööplaan ja 2024 aruanne.

Head uut aastat!

Tervitades

Heigo Olu

Kriisibüroo

nõunik

mob: +372 505 5985

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

From: Heigo Olu
Sent: Wednesday, December 4, 2024 9:02 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 
kairi. hobemeri@alutagusevald. ee ([email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ) 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>
Subject: Alutaguse valla kriisikomisjoni tööplaan

Tere

Tuletan meelde!

Ida-Eesti regionaalne kriisikomisjon ootab väga Alutaguse valla 
kriisikomisjoni 2025 aasta tööplaani ja 2024 aruannet!

Tervitades

Heigo Olu

kriisibüroo

nõunik

mob: +372 505 5985

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>